Czapla (Skywave)
Zawartość: Skórka Czapla do egzopancerza Skywave Uwaga: Skórki to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza. Ta zawartość może być dostępna osobno w późniejszym terminie. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.