Cynthia: Hidden in the Moonshadow - Complete Edition
Cynthia: Hidden in the Moonshadow - Complete Edition zawiera całą dodatkową zawartość, która została wydana do gry, a także samą grę podstawową. W zestawie znajdują się wszystkie trzy dodatkowe stroje: 'Cyberthia', 'Tropical Blossom' oraz najnowszy 'Xmas'. Informacje o grze: 3-osobowa, przygodowa gra skradankowa skupiająca się na historii Łowczyni Księżycowego Cienia: Cynthii Stranborg. Przejmij kontrolę nad młodą adeptką, poznawaj i rozwijaj umiejętności w trakcie przygody. Odkryj co wydarzyło się w rodzinnej wiosce i podążaj za przeznaczeniem, aby uratować tych których kochasz najbardziej. Podróżuj przez Dolinę Tesany, aby odkryć sekretnie ukryty, brakujący fragment artefaktu potrzebny do ulepszenia twojego łuku. Ciemna Magia nadchodzi z północy. Musisz zniszczyć zródło tej magii zanim będzie za późno. Jesteś ostatnią osobą, która może tego dokonać. Dla swoich bliskich musisz spróbować podjąć się tego zadania!