Cyfrowe Wydanie Deluxe SMITE 2021
Nie wahaj się. Zostań bogiem! Cyfrowe Wydanie Deluxe SMITE to najlepszy sposób na dołączenie do Pola bitwy bogów. Ta paczka zawiera Najlepszy pakiet bogów i Bilet sezonu 2021, a wszystko za obniżoną cenę w porównaniu do zakupu tych rzeczy osobno. Zdobędziesz wszystkich obecnych i przyszłych bogów w SMITE - na zawsze! Zdobądź dostęp do ponad 100 postaci, a jak tylko pojawią się nowi bogowie, natychmiast ich odblokuj. Dla każdego boga, który pojawi się w 2021 r., otrzymasz następującą zawartość: - pakiet mowy - limitowaną skórkę Wyniesienia do boskości - dodatkową skórkę poziomu 1 - emotikony (machanie i klaskanie) Ale to nie wszystko! Cyfrowe Wydanie Deluxe SMITE zawiera także 3 elementy, które można zdobyć w Bilecie sezonu: limitowaną skórkę Anubisa Wielki mag, ekran ładowania Wielki mag oraz tytuł Tyran. Dodatkowo jako specjalną premię otrzymasz 1000 Klejnotów, które możesz wydać na elementy estetyczne w grze, Bilety rozgrywek czy jeszcze coś innego - wybór należy tylko do ciebie!