CyberHeroes Arena DX
CyberHeroes Arena to gra roguelite z mechami i automatyczną walką nastawiona na jak największą rozrywkę! Wybierz robota, zbuduj własną wersję i zniszcz wszystkie cyberpotwory, by przeżyć. Poruszaj się i unikaj wrogów, strzelając automatycznie: zbieraj środki, by kupować umiejętności i przedmioty. Realizuj misje i odblokuj wszystkie roboty dostępne do gry. Postaraj się przetrwać 18 fal, by przeżyć. W grze jest 7 różnych robotów, a każdy bohater ma unikatowe atrybuty, co sprawia, że każde podejście jest jedyne w swoim rodzaju. Staw czoła rozmaitym wrogom i przeżyj – w tym celu kupuj rozmaite umiejętności i przedmioty z różnymi efektami, by unicestwić wrogów! Cechy: * Automatyczny system walki. * Ponad 40 umiejętności (działo powietrzne, odbijający się deszcz, bomba uspakajająca i więcej). * Specjalne efekty broni (oszołomienie, oparzenie, spowolnienie, zatrucie). * Ponad 100 przedmiotów pozwalających zbudować własną konstrukcję. * Fale od 15 do 90 sekund, które musisz przeżyć.