CyberBlocker Complete Edition
Zagraj w klasyczną, zręcznościową strzelankę z elementami rozbijania klocków. CyberBlocker Complete Edition to gra w rozbijanie klocków z elementami shoot'em up. Manewruj dwoma statkami, aby odbić kulę od wrogich bloków i oczyścić pole bitwy, jednocześnie unikając ognia i zbierając kapsuły zasilające. Staraj się uzyskać wyższe wyniki, gdy prędkość piłki wzrasta. Utrzymaj go w grze, połącz swoje odblaskowe statki, aby uzyskać jeszcze szerszą tarczę i zmierzyć się z masywnymi bossami na 5 unikalnych etapach. Ciesz się nieograniczoną wartością powtórki i popychaj swoje umiejętności dalej w trybie wyzwań!