CybeRage
Phy wyrusza na tajną misję na opuszczoną planetę opanowaną przez wrogi umysł roju. Z pomocą partnerki Lizz i generała Erala zagłębia się w czeluści infekcji, odkrywając mroczną prawdę o jej pochodzeniu. Pomóż jej znaleźć serce roju i zakończyć to narastające zagrożenie. Eliminuj hordy ohydnych robali i wykorzystuj doświadczenie, by wzmacniać arsenał i ciało cybernetycznymi ulepszeniami. Rój będzie się adaptował, wysyłając potężniejszych przeciwników. Zestrzel ich swoimi dronami lub posiekaj mieczem i powstrzymaj umysł roju! Cechy gry: - Wciągająca fabuła: Towarzysz Phy w walce z rojem - Imersyjny świat: 19 ręcznie zaprojektowanych poziomów cyberpunk - Wysokotechnologiczny arsenał: 10 dronów bojowych do ulepszania - Broń biała: 5 potężnych mieczy z unikalnymi umiejętnościami - Progresja rogue‑lite: Stałe augmenty do odblokowania - Kontrakty: Wykonuj zadania, by zdobywać kredyty Czy pomożesz Phy ocalić erę cybernetyczną przed zagładą?