Cyber Tank Pink (Windows)
„Cyber ​​Tank Pink” to wymagająca gra logiczna, która wzbogaca gatunek Sokoban o szereg mechanik: - Odbicia pocisków; - Zniszczalny lód; - Kruszące się podłogi; - Wrogowie, których można przesuwać; - Woda, którą można pokonywać, wkładając do niej bloki; - Teleporty; - Przenośniki; - Bonusy kolekcjonerskie; - I tak dalej!