Cyber Mission
Walcz o przyszłość galaktyki jako cybernetyczny żołnierz w mieszance strzelanki i akcji w stylu run 'n gun. Cyber Mission to przewijana w bok strzelanka z estetyką retro, dynamiczną walką, grafiką w jakości HD i intensywną walką inspirowaną klasycznymi elementami zarówno z gatunku run 'n gun, jak i strzelanek. Zmierz się z przeciwnikami w pojedynkę lub w lokalnej kooperacji ze znajomym! Unoś się i manewruj na etapach o zerowej grawitacji, rozwalaj całe roje wrogów, pokonuj wypełniających ekran bossów i korzystaj z towarzyszących ci cybernetycznych dronów, aby zwiększyć szybkostrzelność, zyskać pomocnika osłaniającego plecy i nie tylko!