Cyber Lab
Cyber Lab to wymagająca platformówka 2D z 30 poziomami osadzonymi w futurystycznym laboratorium pełnym pułapek i śmiertelnych niebezpieczeństw. Gracz steruje małym robotem w serii precyzyjnych eksperymentów, gdzie każdy błąd może być ostatnim. Cel jest prosty, ale bezlitosny: zbierz kartę dostępu i dotrzyj do drzwi wyjściowych. Każdy poziom to pojedynczy, w pełni widoczny ekran pełen kolców, pił, laserów i spadających platform. Śmierć jest natychmiastowa, a odrodzenie błyskawiczne, co utrzymuje wysokie tempo i napięcie. Dzięki cybernetycznej oprawie pixel art i szybkiemu, precyzyjnemu gameplayowi, Cyber Lab oferuje intensywne doświadczenie prób i błędów dla graczy ceniących refleks i umiejętności.