Cyber Complex
Witamy w Cyber ​​Complex! W roku 2041 globalne korporacje zastąpiły kraje i implant neurotyczny stały się wymogiem do pracy - wymaganie przetrwania ... Wszystko, i wszyscy, jest połączony. Każdy ruch jest śledzony i nie ma więcej miejsca na indywidualność. Nauczyliśmy się z tym żyć - musieliśmy. Eurazja V-Eye Corporation, posiadająca 55 procent globalnych zasobów, zaczęła implantować nowy, obowiązkowy mod modulowy, który miał poprawić wydajność ludności. To działało, ale nie tak, jak ludzie go oczekiwali. Nowy implant pozbawił nas ostatniego kawałka naszej wolnej woli, a ludzie utraciły swój ostatni indywidualizm. Ale w tym środowisku całkowitej kontroli, powoli, przez wiele lat niektórzy zaczęli się obudzić, odzyskać ludzkość. Niektórzy z nas się spotkali i tworzyli opór. Zmodyfikowaliśmy sprzęt typu V-Eye, aby zaatakować Cyber ​​Complex. Dołącz do nas, aby zapobiec planom zniewolenia ludzkości przez V-Eye. Jako rekrut oporu dostaniesz zmodyfikowany zestaw H4C i dostęp do bazy modów odpornościowych. Otrzymasz dostęp do Symulatora Cyber ​​Complex do tworzenia i testowania nowych środowisk. Dowiedz się, jak kontrolować zestaw H4C i przechwytywać klastery do węzłów tarła, unikać skanerów i kopać głęboko w kompleks Cyber! Dołącz teraz do oporu! O grze Cyber ​​Complex to niepowtarzalna kombinacja elementów Strategia, Obrona Wieży i Arkady w stylu Sci-Fi w stylu lat 60-tych. Zróbmy to # PAC-TICS Game! Bądź częścią oporu i zaprezentuj plany konspiracyjne V-Eyes. Zapisz się w sieci cyberprzestrzeni i dowiedz się, jak przechwytywać klastry, pomagać w węzłach i unikać skanerów wroga. Wybierz kampanię, przetrwanie, lokalne tryby 2P Coop / Versus i rozwinąć Pac-Tics! Hack przez nieskończone różne etapy i bossfights. Odblokuj mod i uaktualnij zestaw H4C, aby dopasować się do stylu gry. Stwórz nieograniczone etapy ze zintegrowanym edytorem scen i zagraj własne kreacje! Pokazuj swoje umiejętności i walcz ze światowymi pozycjami liderów atakujących czas na całym świecie lub z przyjaciółmi. Korzystaj z unikalnej, opartej na polaryzacji mechaniki opartej na grze Pac-Tics z niekończącą się odtwarzalnością. Czy potrafisz opanować kompleks Cyber?