CYANS — Blood Bowl 2 - 20 Cyans
Cyan to wirtualna waluta służąca do kupowania przedmiotów w sklepie gry i wzbogacania rozgrywki o nowe elementy. Wśród przedmiotów dostępnych w sklepie są m.in udoskonalenia dla graczy i gwiazdorów oraz różne akcesoria!