Cute Puppy Academy: Legend Edition
Przywitaj nowego przyjaciela! Uroczego szczeniaka rasy Bull Terrier! Zabieraj po kolei wszystkie pieski na spacery, odkrywajcie razem okolicę i szukajcie ukrytych zabawek. Ucz zabawnych sztuczek, nagradzaj smakołykami i obserwuj, jak merdają ogonkami z radości! Po dniu pełnym psot i zabawy przychodzi czas na pieszczoty, posiłek i porządne mycie. Zmyj błoto z łapek i brzuszków po spacerach i zadbaj o to, by szczeniaki były zdrowe i szczęśliwe. Czy nadążysz za ich figlami i zostaniesz najlepszym trenerem piesków?