Curved Space Demo
Zadaniem gracza, jak za dawnych czasów na automatach, będzie polowanie na znajdźki i ulepszenia, a także unikanie wrażego ognia, rozwalanie międzywymiarowych robali oraz zmaganie się z ogromnymi bossami. Zrozumienie zasad gry jest łatwe, gdyż wystarczy ukończyć fabularyzowaną kampanię z wieloma zakończeniami, ale perfekcyjne jej opanowanie i dojście na sam szczyt tabeli wyników będzie nie lada wyzwaniem. Co oferuje gra: Nowe podejście do staroszkolnej strzelanki: Właśnie tak powinna wyglądać tradycyjna naparzanka 2D po przeniesieniu jej w zakrzywioną, trójwymiarową przestrzeń. Wspinaj się po ścianach, przeskakuj na druga stronę mapy oraz podziwiaj zapierające dech w piersiach krajobrazy. Graj we własnym stylu i podbij tabelę wyników: Przeżyj emocjonującą kampanię kosmicznego pilota, podejmuj się wyzwań i sprawdzaj swoje umiejętności, a także walcz o miejsce na podium w codziennych misjach, arenie oraz trybach surwiwal i nieskończonej rozrywki. Szybuj na falach synthwave’u: Wleć na mapę na falach energetycznej ścieżki dźwiękowej stworzonej we współpracy z FiXT Neon, w której usłyszysz takich wykonawców jak Scandroid, 3Force oraz Fury Weekend. Ulepszaj i walcz: Do zebrania masz cały wachlarz umiejętności i ulepszeń oręża. Czeka na ciebie wiele rodzajów broni (od laserów do kosiarki!), a każdy z nich dysponuje dodatkowym trybem wzmocnienia! Tryby: Kampania: Zasiądź za sterami energetycznej żniwiarki, zmagającą się z inwazją galaktycznych pająków. Podejmowane przez ciebie decyzje zaprowadzą twojego bohatera na jednej z trzech potencjalnych ścieżek: od powstrzymania inwazji na asteroidach, po stację kosmiczną aż po międzygalaktyczne przygody. Każda ze ścieżek jest wyjątkowa. Arena: Podejmij się ponad 60 losowych wyzwań z kampanii gry, a może twoje nazwisko pojawi się lokalnej tablicy wyników. Surwiwal: Odpieraj fale przeciwników. Każda kolejna fala jest silniejsza od poprzedniej. Nieskończona rozrywka: Zmierz się z falami losowych wyzwań z kampanii oraz z dodatkowymi celami, dynamicznie dostosowując się do okoliczności zaistniałych w grze. Codzienna misja: Każdego dnia otrzymujesz jedną szansę, aby wypełnić misję i wykręcić jak najwyższy wynik. Miałeś dzisiaj pecha? Nic nie szkodzi, jutro też jest dzień.