Cup Heroes - Scribe’s Cache
Cup Heroes - Scribe’s Cache zawiera: - 50 projektów broni - 50 projektów pierścieni - 50 projektów rękawic - 50 projektów hełmów - 50 projektów pancerzy - 50 projektów butów Buduj silniejszych bohaterów, stawiaj czoła trudniejszym wrogom i nieustannie udoskonalaj swój idealny zestaw ekwipunku.