Cup Heroes - Beginner Merge Master
Cup Heroes - Beginner Merge Master zawiera: - 1500 monet - 250 diamentów - 25 rzadkich kluczy - 10 epickich kluczy Łącz identyczne przedmioty, aby tworzyć ich silniejsze wersje i odblokowywać nowe bonusy, które uczynią twoich bohaterów nie do powstrzymania.