Cultist Simulator: The Exile
Europa, 1925 rok. Jest świat widzialny... i ukryty podziemny świat. Gangi reckonerów egzystujące na krawędzi możliwego, handlują najcenniejszym towarem: życiem, przydzielanym i rozliczanym w Cindered Tally w Madrugad Madrugad. Byłeś jednym z nich. Teraz uciekasz, mając jedynie swoje ubranie i fortunę w pożyczonych latach. Pan rekonerów, którego zdradziłeś, jest zdeterminowany, by odzyskać każde skradzione uderzenie serca – nawet jeśli będzie musiał ścigać cię przez trzy kontynenty. Zniknij we mgle, użyj śmiercionośnego łupu, aby zdobyć przychylność i bogactwo oraz zbudować nowe życie... lub wybierz bunt i spróbuj dokonać niemożliwego. Exile to rozszerzenie do Cultist Simulator, które łamie i zmienie wszystkie znane ci zasady. Jedno nowe Dziedzictwo Zapomnij o dobrze znanej ścieżce do wniebowstąpienia. Podróżuj po Europie i poza nią. Przywołuj stare znaki. Plądruj nawiedzone miejsca. Zawieraj umowy z dziwnymi Imionami. Ucieknij w ostatniej chwili. Dziesięć nowych zakończeń Przebiegłość; Cierpliwość; Agonia; Tajemniczość; i nie tylko. Jak zakończy się twoja ucieczka? Co jest zwycięstwem, a co porażką? Trzydzieści trzy miasta Budapeszt w dziwnych czasach Regencji Węgierskiej. Kowno w uścisku Żelaznego Wilka. Pij herbatę z poetami w Meszhedzie, albo absynt z artystami w Granadzie. Bursztynowy Rostock, Czerwona Wiedeń. Aleksandria i Niewidzialne Serapeum. Ostatnie dni Wielkiego Jarmarku w Niżnym Nowogrodzie. Marrakesz, dla Chwały. I wiele więcej... JAK ZACZĄĆ? Dodatek Exile jest zawsze dostępny, jeśli zostałeś zabrany przez Poppy w ramach spłaty długu. Możesz również rozpocząć bezpośrednio z ekranu menu.