Zamów grę Cult of the Lamb w przedsprzedaży, aby w dniu premiery otrzymać wyjątkowy bonus: Skórka czciciela Cthulhu. Załóż własną sektę w krainie fałszywych proroków, ruszaj do zróżnicowanych i tajemniczych regionów, aby stworzyć lojalną społeczność wyznawców i szerzyć słowo. W ten sposób twój kult stanie się jedynym prawdziwym. W Cult of the Lamb gracze wcielają się w opętanego baranka, ocalonego od zagłady przez złowieszczego nieznajomego. Teraz muszą spłacić swój dług, zbierając jego wiernych wyznawców. Załóż własną sektę w krainie fałszywych proroków, ruszaj do zróżnicowanych i tajemniczych regionów, aby stworzyć lojalną społeczność wyznawców i szerzyć słowo. W ten sposób twój kult stanie się jedynym prawdziwym. ROZBUDOWUJ TRZÓDKĘ Zbieraj i używaj zasobów, aby wznosić nowe budynki, przeprowadzać mroczne rytuały i przypodobać się bogom. Wygłaszaj kazania, aby wzmocnić wiarę u swojej trzódki. NISZCZ NIEWIERNYCH Odkrywaj ogromny, losowo generowany świat, walcz z hordami wrogów i pokonaj innych przywódców sekt, aby przejąć ich moc i narzucić dominację własnego kultu. SZERZ SŁOWO Ćwicz swoją trzódkę i rozpocznij wyprawę celem odkrycia sekretów czterech tajemniczych regionów. Oczyść świat z niewiernych, szerz oświecenie i przeprowadzaj mistyczne rytuały, aby stać się potężnym bogiem-barankiem.