CUBERS: ARENA
CUBERS: Arena to szybki i dynamiczny twin-stick slasher, gdzie wcielisz się w postać Ballera, niewolnika walczącego o swoją wolność z szeregiem gladiatorów! Gra oferuje kilka wciągających trybów, a także 4 różne areny, każda z dedykowanymi efektami atmosferycznymi, wrogami i interaktywnym środowiskiem. Dodatkowo czeka na ciebie szeroka gama mini-gier w trybie solo i dla 2 graczy! Wybierz swój arsenał spośród 100 unikalnych broni, zbroi, tarcz, umiejętności oraz dodatków i odeprzyj nadchodzące fale przeciwników. Miej oczy wokół głowy! Pułapki i broń są śmiercionośne dla każdego gladiatora na arenie, nawet twoich sprzymierzeńców. Obserwuj i planuj, kogo pokonać najpierw, a kto nieświadomie może pomóc ci w walce! Walcz z przeciwnikami i poruszaj się w dowolnym kierunku w tym samym momencie - dzięki płynnej rozgrywce masz większą kontrolę. Zdobywaj punkty we wszystkich trybach i rywalizuj z innymi graczami o najlepszy wynik w tabeli liderów!