Cthulhu: The Cosmic Abyss
Zamów w przedsprzedaży Cthulhu: The Cosmic Abyss, aby otrzymać Sanity Skin Pack, zawierający ekskluzywne elementy kosmetyczne dla interfejsu użytkownika i Noaha oraz nowe opcje personalizacji latarki i sonaru. 2053. Zagrożenie okultystyczne staje się coraz bardziej widoczne na całym świecie, a dziwne i niezrozumiałe wydarzenia mnożą się. W miarę wyczerpywania się zasobów na powierzchni Ziemi, potężne korporacje zwracają się ku niezbadanym głębinom oceanów, nieświadome starożytnego koszmaru, który mają obudzić. W tym pełnym napięcia thrillerze inspirowanym twórczością Lovecrafta wcielasz się w Noaha, który ma za zadanie zbadać tajemnicze zniknięcie górników w głębinach Pacyfiku. Z pomocą partnera ze sztuczną inteligencją, Keya, eksplorujesz ogromne, labiryntowe więzienie R’lyeh — starodawne, zatopione miasto o cyklopowych proporcjach — i stawiasz opór podstępnemu szaleństwu wywołanemu przez wpływ Cthulhu. W sercu tego miasta kryje się tajemnica, która może zburzyć twoje postrzeganie rzeczywistości. [h2]UJAWNIJ TO, CO NIEWYPOWIEDZIANE[/h2] Staw czoła koszmarom i kosmicznym potworom, które wystawią twoją psychikę na próbę. Przemierzaj futurystyczną reinterpretację mitologii Lovecrafta i odkrywaj legendarne zatopione miasto R’lyeh. Ale bądź ostrożny: im głębiej się zanurzysz, tym bardziej twój umysł ulegnie nieubłaganemu wpływowi Cthulhu. [h2]PODWAŻ GRANICE SWOJEGO UMYSŁU[/h2] Zanurz się w mroku razem z Keyem, twoim partnerem. Podążaj za tropami, zbieraj rozproszone dowody i doskonal swoje umiejętności dedukcji, aby rozwiązywać wciągające i złożone zagadki. Odkrywaj ukryte prawdy i nie kieruj się pozorami, aby wybrać własną drogę w rozwiązywaniu sprawy. Każda tajemnica oferuje rozgałęziające się ścieżki i ukryte przejścia czekające na odkrycie. [h2]NIEZAPOMNIANE DOŚWIADCZENIE FABULARNE[/h2] Jako agent Ancile, tajnego oddziału Interpolu specjalizującego się w sprawach okultystycznych, zostaniesz wciągnięty w fascynującą historię pełną złożonych postaci, ożywioną dzięki filmowej narracji. Zanurz się w przygodzie horroru detektywistycznego z perspektywy pierwszej osoby, z bogatą, rozbudowaną fabułą, w której twoje wybory i zrozumienie ukształtują los Noaha w tym koszmarze. Napędzany Unreal Engine 5, [i]Cthulhu: The Cosmic Abyss[/i] (Kosmiczna otchłań) oferuje oszałamiające środowisko, które przeczy prawom fizyki i przenosi granice immersyjnej narracji na nowe wyżyny.