Crysis 2 - Pakiet "Odwet"
W pakiecie "Odwet" rozgrywka wieloosobowa zostaje rozszerzona o 4 nowe mapy - Park Avenue, Tranzyt, Stocznia oraz Baza - ze wsparciem dla wszystkich trybów gry. Przystosuj się. Rozwiń. Dominuj. Bądź bronią.