Crypt of the Serpent King
Crypt of the Serpent King to średniowieczny, pierwszy w historii hack'n'slash crawler z rogalowymi elementami. Przeglądaj duże, losowo generowane lochy. Walcz z goblinami, orkami, szkieletami, gigantycznymi pająkami i wszelkiego rodzaju istotami z podziemia, używając broni białej i dystansowej. Przeskakuj przez lawę i pułapki na kolce. Zwiększ poziom umiejętności postaci i wybierz między 3 poziomami trudności, od zwykłego po hardcore.