Cry Babies Magic Tears: The Big Game
Twoje ulubione postacie Cry Babies są gotowe do gry! Big Game to przyjazna i świetna podróż, którą docenią młodzi gracze. Do każdej kopii gry dodajemy BEZPŁATNE naklejki Cry Babies Magic Tears! Dołącz do Lady, Coney, Dreamy i ich przyjaciół w zupełnie nowej przygodzie, w której będą walczyć w wieloetapowym turnieju o sławny Złoty Smoczek! Każda wygrana przenosi postacie do nowego świata z popularnej bajki. Od Doliny Smoczków, Fantastycznej Góry, Zatoki Tutti Frutti, Mroźnego Świata, po nową planetę, Planetę Łez! Po drodze można grać w chowanego, tańczyć, ubierać się, poznawać labirynty i rozwiązywać łamigłówki. Można nawet zrobić przerwę na kąpiel! Mimo ogromnej nagrody do zdobycia bohaterowie Cry Babies zawsze pracują razem, żeby wspólnie odnieść zwycięstwo!