Crusader Kings III: Starter Edition
Zasiądź na tronie w wielkim stylu, stawiając pierwsze kroki w grze Crusader Kings III, nagradzanej strategii fabularnej, która przeniesie cię do bogatego średniowiecznego świata władzy, dramatów i intryg. Zwiększaj potęgę swojej dynastii poprzez działania wojenne, dyplomację lub podstępne spiski, aby ochronić i zabezpieczyć istnienie kolejnych pokoleń swojego królestwa na przestrzeni wielu stuleci. Pakiet Starter Edition zapewnia dostęp do podstawowej wersji gry, jednego dużego rozszerzenia i pakietu wydarzeń oraz kilku dodatków kosmetycznych, dzięki którym twoje pierwsze wojaże w Crusader Kings III będą zajmującym, głębokim doświadczeniem. Pakiet Crusader Kings III: Starter Edition zawiera: - Crusader Kings III: Niezależnie od tego, czy zaczynasz jako skromny hrabia, czy potężny cesarz, nie masz pewności, że utrzymasz tron w rywalizacji o władzę z tysiącami innych szlachciców, którzy pragną prestiżu i dominacji. Pisz własne historie, korzystając z szerokiego wachlarza typów osobowości, ambicji i upodobań kulturowych. Graj jako wyniosły książę, pobożny królewicz lub przebiegła królowa, a następnie – w miarę upływu czasu – wciel się w jego lub jej spadkobiercę. - Tours and Tournaments: Organizuj emocjonujące turnieje, wielkie uczty i wspaniałe wesela, aby podnieść swój prestiż lub przynieść dynastii nowe zaszczyty. Podróżuj do odległych krain na pielgrzymki lub kontroluj własnych wasali podczas wielkiego objazdu królestwa – czy to w celu wymuszenia podatków, czy wzmocnienia lojalności. - Friends and Foes: Pogłębiaj relacje z ludźmi w swoim otoczeniu, nawiązując trwałe przyjaźnie z towarzyszami z dzieciństwa, zaciekle rywalizuj z odległymi wrogami lub pielęgnuj wieczną miłość z piękną wybranką swojego serca. - Garments of the Holy Roman Empire: Poczuj się niczym obywatel Świętego Cesarstwa Rzymskiego dzięki kolekcji ubiorów dla ludzi z gminu, wojowników i władców Europy Środkowej. - Elegance of the Empire: Pakiet jest wzorowany na strojach i insygniach cesarza Henryka II Świętego i cesarzowej Kunegundy, a poza nowymi szatami i sukniami zawiera także historycznie autentyczne korony oraz inne artefakty. - Fashion of the Abbasid Court: Dodaj dworowi zupełnie nowego szyku: sięgnij po zestaw strojów i akcesoriów z Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.