Crusader Kings III: Roads to Power
Potęga i chwała Cesarstwa Bizantyńskiego są w twoich rękach w tym dużym rozszerzeniu do gry Crusader Kings III. Wyjątkowa polityka i kultura spadkobiercy Cesarstwa Rzymskiego przejawiają się w nowych systemach sprawowania rządów, nowych sposobach na awans społeczny postaci oraz nowych aktywnościach. Możesz również spróbować nowego ekscytującego stylu życia jako nieposiadający majątku ziemskiego poszukiwacz przygód, przemierzając w poszukiwaniu sławy i chwały żywą mapę średniowiecznego świata. -Administracja rządowa: Spróbuj sprawować średniowieczne rządy bez systemu feudalnego, wykorzystując nowy styl zarządzania cesarstwem. Siatka namiestników walczy o pozycję w cesarstwie, knując intrygi i wykorzystując władzę związaną z zajmowanymi stanowiskami – czasem nagradza za zasługi, a czasem za perfidię. Jedynie wyjątkowo zręczne rządy cesarza zdołają utrzymać te rywalizujące siły w ryzach. -Majątek rodowy: Zarządzaj potężnym majątkiem rodowym, siedzibą, z której pochodzi potęga twojej dynastii, nawet gdy nie masz żadnych innych ziem. Wznoś nowe budynki i wprowadzaj ulepszenia, aby rozwinąć swoją potęgę i wpływy w administracji cesarstwa. -System wpływów: Zwiększaj wpływ swojej postaci w szeregach administracji cesarstwa, wspinając się po jej szczeblach. Zwiększ swój status w cesarstwie i zdobądź większą władzę. Rozpocznij jako wysoko urodzony właściciel majątku bez ziemi i stań do rywalizacji o cenne prowincje, zanim zawalczysz o fioletową togę. -Życie pełne przygód: Przemierzaj swobodnie mapę bez zobowiązań wobec krainy czy majątku, podążając tam, dokąd zaprowadzą cię pomyślne wiatry. Realizuj kontrakty jako poszukiwacz przygód nieposiadający majątku ziemskiego, rozsławiając swoje imię na kolejne pokolenia. Zdobywaj złoto, prestiż i sławę, podróżując po świecie, dopóki nie zdecydujesz się ustatkować i sięgnąć po ziemię zdobytą twoimi dokonaniami. -Wybierz następcę lub Cezara: Wykorzystaj zdobyte wpływy, aby wyznaczyć kierunek rozwoju cesarstwa i mianować pożądanego następcę – członka rodziny królewskiej lub arystokracji, bohatera wojennego lub dowolnego innego kandydata, za którym podąży lud. Cesarz może nawet zdecydować się na wspólne rządy, jeśli ciężar władzy nad cesarstwem jest zbyt wielki. -Nowa zawartość tematyczna dla Bizancjum: Nowe wydarzenia, pomniki i aktywności związane z Bizancjum, w tym również wyścigi rydwanów. -Dodatki kosmetyczne: Skórka interfejsu w stylu bizantyńskim oraz nowa moda dworska, a także nowa oprawa graficzna wydarzeń w wymiarze 2D, nowe bizantyńskie pomniki na mapie, nowe projekty obiektów na mapie, a także inne estetyczne ulepszenia. Rozszerzenie zawiera również nową muzykę zainspirowaną przez prawosławne pieśni.