Crusader Kings III: Legacy of Persia
Gęsto zaludnione, bogate w zasoby ziemie perskie często stanowią obiekt sporu imperiów. Dołącz do walki o średniowieczną dominację w tym historycznie ważnym i fascynującym regionie w Legacy of Persia — nowym pakiecie tematycznym do gry Crusader Kings III. Inspirowany historycznym upadkiem Kalifatu Abbasydów, do którego doszło w IX wieku podczas okresu znanego jako anarchia w Samarze, dodatek Legacy of Persia wprowadza do gry tzw. irańskie intermezzo — rywalizację o władzę w regionie. Biorąc za fundament system zmagań znany z pakietu tematycznego Fate of Iberia, rozszerzenie Legacy of Persia dodaje jeszcze więcej istotnych motywów kulturowych i zmian dotyczących krain w regionie. Cechy rozszerzenia Crusader Kings III: Legacy of Persia: - Irańskie intermezzo: Kalifat Abbasydów chyli się ku upadkowi, a zdeterminowani irańscy władcy dążą do uzyskania niepodległości i zapewnienia nowej przyszłości całemu regionowi. Zbudujesz nowe imperium, podbijesz słabnący kalifat czy doprowadzisz do jego odrodzenia, dzięki któremu zapanuje pokój? - Więcej motywów historycznych: nowe decyzje, interakcje i budynki dla władców w regionie Persji, a także zawartość specjalna podkreślająca istotę przywództwa klanowego i ochrony obszarów granicznych. - Zmiany kultur irańskich: nowe irańskie tradycje obejmują innowacyjnych nadwornych uczonych, unikatowych żołnierzy oraz potężne budynki, które pozwolą Ci wzbogacić się na jałowych ziemiach. - Nowe grafiki i muzyka: dzięki temu pakietowi tematycznemu perskie postacie otrzymały nowe ubiory, perskie budynki zostały przeprojektowane, a interfejs użytkownika ma bardziej irański wygląd. Dostępnych jest również 8 nowych utworów muzycznych — niektóre z nich nawiązują do konkretnych wydarzeń, a inne tworzą odpowiedni nastrój.