Crusader Kings III: Khans of the Steppe
Władaj stepem Wiatr przemierza rozległy teren Wielkiego Stepu, gdy spoglądasz na swoich poddanych i przygotowujesz się do jazdy aż po horyzont w poszukiwaniu zieleńszych pastwisk, terenów do podboju i skarbów do zgarnięcia. W pakiecie Khans of the Steppe, drugim podstawowym rozszerzeniu do gry Crusader Kings III, koczowniczy tryb życia odgrywa pierwszoplanową rolę, gwarantując bogatą różnorodność nowych wyzwań i możliwości. Wciel się w rolę Wielkiego Chana lub pokonaj go, aby dowodzić koczownikami o wyjątkowych zdolnościach, przetrwać wśród stale zaskakujących pór roku na stepie i ukształtować świat wedle swojej woli. Główne cechy - Rząd koczowników Zastosuj nowy sposób sprawowania władzy. Rządy nomadów są skupione wokół siły napędowej twojego ludu: stad zwierząt. Zarządzaj krainą w czasie migracji, utrzymując mobilność i wytrzymałość populacji. Zwiększaj swoją dominację i naginaj poddanych do swojej woli, zapewniając sobie ich posłuszeństwo. - Stepy Pokonaj wyzwania wynikające z życia w Wielkim Stepie. System pór roku w stepie zmienia żyzność ziemi wraz z upływem czasu, co wymusza adaptację do aktualnej sytuacji i migrację. Szukaj zieleńszych pastwisk, zajmuj nowe tereny i kontroluj ten rozległy, ale nieokiełznany rejon. - System lenny Zawiązuj sojusze i zdobywaj zasoby dzięki nowym stosunkom politycznym. Lennicy to bardziej elastyczna alternatywa dla wasalizacji gwarantująca suwerenom unikatowe korzyści, przy jednoczesnym zachowaniu niezależności oraz możliwości dostosowywania się. - Zostań Biczem Bożym Zdobądź tytuł Wielkiego Chana i zjednocz stepowe ludy pod rządami żelaznej pięści. Prowadź wyniszczające podboje na całym znanym świecie, obracając imperia w ruinę pod twoim sztandarem, jednocześnie wypełniając przepowiednię o „Biczu Bożym”. - Smak Mongolii Zanurz się w mongolskiej tradycji i kulturze. Rozpocznij podróż z nową zakładką jako Temudżyn, młody i ambitny Czyngis-chan gotów odmienić kurs historii. Bądź świadkiem kurułtaju i odkryj nowy rodzaj mongolskiej sukcesji. Zaangażuj się w intrygujące aktywności i tradycje, takie jak święto rozpoczęcia nowego roku Tsagaan Sar.