Crusader Kings III: Elegance of the Empire
Przyodziej władców w najznamienitsze kreacje dzięki temu pakietowi kosmetycznemu. Pakiet jest wzorowany na strojach i insygniach cesarza Henryka II Świętego i cesarzowej Kunegundy, a poza nowymi szatami i sukniami zawiera także historycznie autentyczne korony oraz inne artefakty. Dostępne wyłącznie dla posiadaczy rozdziału II.