Crusader Kings III Content Creator Pack: Arctic Attire
Pokonaj mróz dalekiej Północy w stylowym odzieniu z zestawu treści od twórców: Arctic Attire, stworzonym dzięki współpracy ze znanym modderem Crusader Kings III o pseudonimie Aj. Arctic Attires dodaje odzież wzorowaną na stylach saamskim i chantyjskim. Zestaw zawiera następujące przedmioty kosmetyczne: - 8 modeli ubioru - 2 modele artykułów pończoszniczych - 3 peleryny - 8 nakryć głowy - 1 zbroja (nakrycie głowy i pancerz) - 1 ścieżka dźwiękowa, „Longing for the Land” (jest to joik — ludowy śpiew Saamów)