Crowns Tier 5
W Puzzle Quest 3 jest wiele ofert do nabycia za korony. Korony to waluta premium w grze. Można jej użyć do zakupu sprzętu, ozdób, zasobów i innych rzeczy, które pomogą ci w twojej podróży! Ten pakiet zawiera 3000 koron do wykorzystania w Puzzle Quest 3. Przy pierwszym zakupie tego DLC otrzymasz podwójną liczbę koron!