Crowd City: Gold Edition
Zbieraj ludzi w całym mieście i pokonaj przeciwników swoją znakomitą charyzmą. Im więcej osób spotkasz, tym większy stanie się twój tłum! Funkcje Edycji Złotej: - 6 map do biegania - 41 skórek, aby twoja grupa wyglądała jeszcze fajniej - Dodatkowe 1000 monet - Ulepszenia tłumu - Zabawna rozgrywka - Wpadająca w ucho muzyka - Proste sterowanie – każdy da radę - Łatwe zasady i mnóstwo frajdy! Uważaj na innych graczy. Jeśli ich grupa jest liczniejsza, twoja zostanie całkowicie przejęta i będziesz musiał zacząć od nowa... Wypróbuj zabawne skórki i graj na różnych mapach. Udowodnij, że to twój tłum rządzi miastem!