Crow
Crow jest byłym pracownikiem Gwiezdnej Kompanii Eksploracyjnej, który całe lata spędził samotnie na obcych światach. Na Shear chce spędzić emeryturę. U jego boku zawsze stoi wierny Batray imieniem Gobi, chyba że akurat tropi Potwora. Crow to doskonały Trapper, wyposażony w karabiny Stasis Gun i Long Rifle.