Crossout — Triad: The Rascal
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Czarujący Drapieżnik”; – Epicko rzadka wyjątkowa broń “Yokai”; – Nowy moduł obronny: „Tępiciel”; – Wyjątkowy portret postaci „Nogitsune”; – Wyjątkowa puszka z farbą; – 1500 monet w grze. Dodatkowo: – Dostęp do nowych części strukturalnych; – Maksymalna liczba części zwiększona do 50. Kimono ma szerokie rękawy. To właśnie dlatego Syndykat ma tyle asów. Gdy cała Dolina zajmuje się problemem Burzycieli, korporacja poszerza wpływy przy pomocy swoich agentów. Jeśli Jiangshi reprezentuje brutalną siłę, pięść zmierzającą w kierunku twarzy, to Nogitsune jest uosobieniem piękna i powabu. A gdy wróg odpoczywa i niczego nie podejrzewa, jego serce nagle przeszywa cienkie ostrze. Inni ambasadorowie Syndykatu jedynie zastraszali i zniechęcali miejscowych. Nogitsune z kolei przychodzi, by „się zaprzyjaźnić”. By zyskać zaufanie, pokazując swe piękne „futro”. Ofiara sama zaprasza „lisicę” do domu. Ale nawet jeśli ktoś jest odporny na urok Nogitsune, może tego pożałować jeszcze bardziej. W takie sytuacji Nogitsune też dostaje to, czego chce. Zostawia wroga z wyłupanymi oczami i podrapanym gardłem. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 50. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!