Crossout — Triad: The Patron
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Fatum”; – Nowa epicko rzadka kabina: „Umarlak”; – Nowa wyjątkowa część: przednie koło „Pazur” (4); – Wyjątkowy portret postaci „Jiangshi”; – Wyjątkowe puszki z farbą; – 1500 monet w grze. Dodatkowo: – Epickie działo plazmowe „Kwazar”; – Maksymalna liczba części zwiększona do 65. Jiangshi ma straszną reputację, nawet jak na standardy Syndykatu. Podobnie do żywych trupów z chińskich podań ludowych, po których otrzymał swe imię, ten zabójczy cyborg nie zna litości ani współczucia i potrafi siać jedynie śmierć oraz zniszczenie. Już dawno temu został pozbawiony wszystkich swoich ludzkich elementów, które zastąpiono najbardziej zaawansowaną elektroniką Syndykatu. Martwe oczy Jiangshiego spoglądają beznamiętnie na świat, dostrzegając jedynie wydany mu rozkaz. Wszak rozkazom nie potrafi on się oprzeć, toteż jest zwykłym narzędziem w rękach innych ludzi. Toporem kata stworzonym do walki z najgroźniejszymi wrogami Syndykatu. Wizytówką Jangshiego jest ogromna moc i bezgraniczny upór żywych trupów. Zabójca ten wykona swe zadanie i powróci zwycięski. W przeciwieństwie do tych, którzy ośmielą się stanąć mu na drodze. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 65. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, by się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!