Crossout – Steel shield
– Pojazd opancerzony: „Symbol XO”; – Unikalne epicko rzadkie gąsienice: „Goliat” (2 szt.); – Bronie: przedni karabin maszynowy specjalnej rzadkości „M-25 Strażnik” oraz epickie działo „Kat 88 mm”; – Kabina: „Łamiszczęk”; – Portret postaci: „Staruszek Mitch”; – Wyjątkowy hologram; – Wyjątkowa puszka z farbą „Osłona”; – Nowa naklejka: „Orzeł i Tarcza”; – Wczesny dostęp do nowej części strukturalnej: „Król Ptaków”; – Wyjątkowe tło oraz logo do modyfikacji profilu; – Maksymalna liczba części zwiększona do 65. – 3400 monet w grze. Życie na Pustkowiach odcisnęło swe piętno na Mitchellu. Minęło wiele lat, nim zastąpił on swego ojca za sterami jego niezawodnego czołgu. Przez cały ten czas Mitch pozostał wierny wyznawanej przez siebie zasadzie: nigdy nie atakuj pierwszy. Przestrzeganie takiej reguły na Pustkowiach było jednak niebezpieczne. Staruszek Mitch wiele razy był bliski śmierci, a jego pojazd był naprawiany tak często, że już nie przypominał pierwowzoru ani wewnątrz, ani na zewnątrz. Aczkolwiek jedno pozostało bez zmian – niezłomna wola obrońcy niewinnych, który powracał do boju po każdej ranie i zawsze był gotowy, by ocalić jak najwięcej osób. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 65. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!