Crossout — Speed demon
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Demon Szybkości”; – Nowa broń: działo „Raijin”; – Nowa kabina: „Latarnia 11”; – Portret: „Yoshida”; – Podwozie: „Pustelnik” (4 szt.); – Sprzęt: „Większy pakiet amunicji”, „KA-2 Koło Zamachowe”, „Dun Horse”, „Amper”, „Kameleon” i „Tęczówka”; – Puszka z farbą; – 1500 monet w grze; – Wczesny dostęp do nowych części strukturalnych; – Maksymalna liczba części zwiększona do 75. Yoshida był ofiarą wielu niebezpiecznych wypadków. Ale nawet najgorsze z nich nie doprowadziły go do porzucenia samochodu i życia wspomnieniami. Yoshida za każdym razem odbudowywał auto część po części. W końcu był jednym z najlepszych kierowców w mieście Sinto. Wierzył, że legendy nigdy nie umierają – one rodzą się na nowo i za każdym razem powracają silniejsze. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 75. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!