Crossout – Ronin
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Ronin”; – Nowa, możliwa do aktywowania broń biała: „Tachi” (2 szt.); – Nowa kabina: „Kensei”; – Podwozie: „Pustelnik” (4 szt.); – Sprzęt: silnik „Gepard”, moduł niewidzialności „Kameleon”, generator „Amper”; – Portret: „Mistrz Miyamoto”; – Wyjątkowe puszki z farbą „Niebezpieczny Piasek” oraz „Skóra Gladiatora”; – Wczesny dostęp do nowych części strukturalnych; – 1500 monet w grze; – Maksymalna liczba części zwiększona do 60. „Broń i pancerz to tylko narzędzia. Prawdziwa siła wojownika pochodzi z jego duszy. Jedynie ogromna dyscyplina, regularny trening i niezachwiana wola mogą zniszczyć wroga, zanim zrozumie, że przegrał” – Mistrz Miyamoto. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 60. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!