Crossout — Project “Shadow”
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: Projekt „Cień”; – Nowa kusza: „Artemis”; – Nowy sprzęt: Stabilizator rozrzutu „Paris” (1 szt.); – Kabina: Ciężka kabina „Echo”; – Podwozie: Ciężkie koła „Tytan” oraz „Tytan ST” (po 2 szt.); – Sprzęt: Silnik „Dun Horse”, amunicja „Stojak na Amunicję”; – Portret: „Aaron”; – Dekoracje: „Gargulec” (2 szt.); – Puszki z farbą; – Wczesny dostęp do nowych części strukturalnych; – Zestaw części strukturalnych; – 1500 monet w grze; – Limit części zwiększony do 55. Zimny i ponury – niczym sama zemsta – ten pojazd opancerzony zrodził się w umyśle genialnego twórcy. Każda część tej maszyny została zaprojektowana, by służyć celowi obranemu przez jej pana – celowi, do którego dążył on przez wiele lat, doskonaląc swoje rzemiosło i plany. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 55. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!