Crossout — "Harsh Weekday" Pack
Zestaw zawiera: - Unikalny opancerzony pojazd „Sandstorm”; - Uzbrojenie: Rzadkie działko automatyczne AC43 Rapier kalibru 20 mm; - Unikalna kabina ‘Hot-Rod’; - Unikalny portret: Kaliban; - Farba i wzór: Wilk morski, Kratka; - 1250 monet. Po zakupie paczki i powrocie do gry, automatycznie otrzymasz informację o możliwości stworzenia nowego pojazdu. Możesz zrobić to również później - otwórz menu szablonów, wybierz pojazd i kliknij „Załaduj”. Dla niektórych części możesz posiadać tylko jeden ich zestaw na koncie. Podczas zakupu kilku zestawów niektóre części nie sumują się! Kupując pakiet, teraz dodatkowo gracz otrzymuje dostęp do niektórych strukturalnych frakcji. Są one dostępne od razu po zakupie i nie są wznawiane po osiągnięciu odpowiednego poziomu reputacji. Monety to waluta w grze, którą można zdobyć także przez sprzedawanie części i uzbrojenia na rynku. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów monety się sumują!