Crossout — Cleaner Starter Pack
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Współsprawca”; – Bronie: działo „ZS-33 Hulk”, wieżyczka „DT Pyton”; – Kabina: „Niedźwiedź”; – Wyjątkowy portret postaci: „Wieprz”; – Wyjątkowa naklejka „Symbol śmieciarza”; – Wyjątkowa puszka z farbą „Skorupa”; – 650 monet w grze. – Maksymalna liczba części zwiększona do 50. Wszyscy w Dolinie wiedzą, że Śmieciarze są częścią Bractwa – wojskowej organizacji, do której należą też Wilki Stepowe. To właśnie dlatego dyscyplina i dokładna hierarchia są tak ważne i korzystne dla członków Scar AB. Jednak każda drabina kariery ma jakąś wadę – pierwsze szczeble. Wieprz dołączył do Śmieciarzy niedawno, ale już dał się poznać jako odpowiedzialny pracownik znajdujący przydatne „rupiecie” i chroniący je przed wrogimi gangami. Scar chętnie awansowałoby tego nowicjusza, ale „dopiero zaczął tu pracę”. Dobrze, że Wieprz to profesjonalny najemnik, którego interesuje tylko wyznaczona nagroda, a Śmieciarze zawsze spłacają swoje długi. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 50. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!