CrossCode: Manlea Skin
Nareszcie, po latach niepewności, żart stał się rzeczywistością. Manlea jest prawdziwy. Manlea jest potężny. No i w końcu Manlea trafił do CrossWorlds. Zdobądź siłę, zdobądź górę mięśni. Tak, usłyszeliśmy Twoje wołanie. Chcesz grać męską postacią w tę fikcyjną grę MMORPG. Chcesz być rycerskim i mężnym bohaterem, który uratuje świat. Więc bądź. Bądź Manleą. Dobra. Koniec żartów. Uwaga: kupujesz ten dodatek DLC na własne ryzyko. Nie zmienia on rozgrywki, a jedynie odblokowuje Manleę jako opcjonalną skórkę. To wszystko. Może będziesz dzięki temu bardziej męski. A może nie. Nabywasz tę zawartość na własną odpowiedzialność. Nie zmienia ona ani rozgrywki, ani dialogów.