Crimsonland
Atak ze strony tysięcy obcych, zmutowanych jaszczurek, olbrzymich pająków i nie tylko – czy zdołasz przetrwać rzeź? Crimsonland to strzelanka na dwa drążki, w której ekran wypełniają dosłownie setki przeciwników. Odblokowuj dziesiątki rodzajów broni i cech w siedemdziesięciu emocjonujących misjach, a potem zabierz zdobyty arsenał do sześciu rankingowych trybów przetrwania. Wszystkie tryby gry umożliwiają lokalną kooperacyjną zabawę z udziałem maksymalnie czterech graczy. Zbierz przyjaciół i pokaż im, kto najlepiej włada strzelbą plazmową! Crimsonland na Xbox One zawiera dziesięć dodatkowych poziomów, nowy rodzaj niebezpiecznego przeciwnika i ekscytujący tryb przetrwania.