Crimson Desert
Crimson Desert to gra akcji z otwartym światem, osadzona na kontynencie Pywel, gdzie współistnieją piękno i okrucieństwo . Wciel się w Kliffa, przywódcę Graymanów, i wyrusz w podróż, by odzyskać wszystko, co zostało Ci odebrane. Odkrywaj nieznane krainy, spotykaj tajemnicze frakcje i doświadcz świata, który zachwyca – i bezlitośnie wystawia na próbę. Po brutalnym ataku Czarnych Niedźwiedzi, Kliff traci swoich towarzyszy z klanu Greymanów – ludzi, którzy byli dla niego jak rodzina. Na kontynencie Pywel, gdzie piękno współistnieje z okrucieństwem, rozpoczyna się jego podróż — by odnaleźć rozproszonych towarzyszy, odbudować upadły klan i dopełnić krwawej zemsty. ■ Bezgranicznie rozciągający się, ogromny świat. W otwartym świecie kontynentu Pywel czeka na Ciebie niezliczona liczba zdarzeń i interakcji. Jednego dnia możesz ugiąć się pod ciężarem brutalnych prób, innego — stracić serce dla istoty o czystym, niewinnym spojrzeniu. Zwykła prośba usłyszana w trakcie wędrówki po bezkresnych ziemiach może stać się początkiem spotkania, które odsłoni nieoczekiwaną prawdę. Niech Solumen obdarzy Cię swoją łaską w tej podróży po tętniącym życiem, majestatycznym kontynencie Pywel. ■ Pochłaniająca akcja, bezlitosna walka Na polach bitwy Brunatnej Pustyni nie istnieje jedna, właściwa odpowiedź. Od mieczy, włóczni i łuków, po potężne umiejętności i wzmocnienia — korzystaj z szerokiego arsenału broni i zdolności, twórz zabójcze kombinacje i wyzwól jeszcze bardziej niszczycielską moc. Z każdym ciosem i ruchem toruj własną ścieżkę w świecie, gdzie w dynamicznych, pełnych napięcia starciach ułamek sekundy może przesądzić o Twoim losie. ■ Początek przeznaczenia Pailune — region kontynentu Pywel, gdzie w stanie nieustannego napięcia współistnieją wrogie sobie frakcje. Oongka, Jian i Naira — towarzysze z klanu Greymanów, na których Kliff zawsze mógł liczyć u swego boku. Wszystko jednak zmieniło się po niespodziewanym ataku Czarnych Niedźwiedzi... ■ Jedni walczą, by chronić, inni — by odbierać. W bitwie z Czarnymi Niedźwiedziami Greymani giną jeden po drugim, a po zaciekłym starciu z przywódcą Niedźwiedzi — Myurdinem, Kliff i jego klan zostają rozproszeni. ■ Początek nowej podróży Kliff wyrywa w sercu imiona swoich poległych towarzyszy. Przysięga odbudowę upadłego klanu i zemstę na Czarnych Niedźwiedziach. Jednak na swojej drodze napotyka tych, którzy pragną zburzyć porządek kontynentu — oraz staje w obliczu misji, o której istnieniu dotąd nie wiedział.