Crime Secrets: Crimson Lily (Xbox Version)
"Urlop pani detektyw zostaje brutalnie przerwany przez ponure zabójstwo tuż przed bramą kurortu. Zamarznięte na kość ciało ofiary zostaje znalezione z przyczepioną doń tajemniczą papierową lilią – czy jest to wizytówka mordercy? Odcięta od świata przez burzę śnieżną i pozostawiona samej sobie, bohaterka będzie musiała uciec się do swojego doświadczenia w pracy detektywa: przepytać świadków, odnaleźć wskazówki i podążyć za świeżym tropem, który doprowadzi ją do skorumpowanych, lokalnych elit i innych tajemniczych postaci. Czy tragiczna śmierć młodej dziennikarki Lilly, która miała miejsce kilka lat wcześniej, była jedynie wypadkiem? Czy może istnieje związek między nią a tajemniczym morderstwem? Czy zabójca próbuje przekazać komuś ponurą wiadomość? Szybko wychodzi na jaw, że historia ma drugie dno i nie każdy rezydent hotelu jest tym, za kogo się podaje. Czy prywatnej detektyw uda się wykryć sprawcę zbrodni?"