Crime Opera: The Butterfly Effect
Poznaj opowieść o lojalności, fałszu i zbrodni oczami dziedziców rodziny mafijnej. Po niespodziewanej śmierci matki mafijnego rodu jej synowie Gerald i Xander muszą bronić rodzinnych interesów przed zakusami byłych współpracowników. Spójrz na świat oczami dzieci Gallo, będących świadkiem zabójstw, porwań i innych zbrodni dokonanych na ich rodzie przez własnych ojców. Crime Opera opowiada historię zarówno siły i słabości więzów krwi, przedstawiając ją w pięknie ilustrowanym stylu. Poznawaj ją na swój własny sposób, czytając jak powieść lub dokonując wyborów wpływających na dalszy kształt historii na wzór interaktywnej powieści wizualnej. Tak czy inaczej, ta zawiła i niezwykła opowieść na pewno wciągnie Cię od samego początku aż do końca, przenosząc w wymykający się spod dawnej kontroli świat przestępczości.