Cricket 26 - 800 Pro Team Credits
800 PTC (punktów Pro Team Credits) do wykorzystania w Cricket 26 Pro Team. Wykorzystaj PTC w grze, aby kupić różne pakiety kart w sklepie Pro Team Store, kupić karty w domu aukcyjnym i wejść do trybu Tower of Cricket.