Cricket 22 The Nets Challenge
Zdobądź wyjątkowy dostęp do Cricket 22 w akcji! W ramach bonusu w przedsprzedaży będziesz mógł wypróbować nowe funkcje odbijania i miotania w grze. Oswój się z nieprzeciętną dokładnością i autentycznością kija i piłki, a wszystko na wyciągnięcie ręki. - Przetestuj zarówno odbijanie jak i miotanie! Dzięki Cricket 22 Nets Training znajdziesz się w centrum MCG. Sprawdź swój zapał w odbijaniu podkręconych i szybkich piłek lub popracuj nad swoimi kozłami, podnóżkami lub odchodzącymi. - Tabele wyników online Rozegraj mini-grę na punkty i zgarnij wczesną wygraną Cricket 22, zapewniając sobie miejsce w globalnej tabeli wyników. Niech Cię nie ominie chwała zwycięstw w tygodniowym okresie poprzedzającym wydanie gry, porównuj swoje najlepsze wyniki ze znajomymi dzięki dedykowanym tabelom dla znajomych.