Cricket 19 Windows 10 - Ultimate Edition DLC
Najlepsza Symulacja Krykieta w Nowej Wersji Więcej trybów rozgrywki, setki nowych licencjonowanych graczy, nowy turniej od ECB The Hundred oraz Caribbean Premier League, Cricket 19 Ultimate Edition DLC przenosi mecze krykieta na zupełnie innych poziom. Gracz będzie miał możliwość stworzenia zespołu The Hundred, a następnie sprawdzenia jego umiejętności na boisku i pokazania, że dysponuje najlepszą drużyną zawodów. Ale jeśli to wciąż za mało dla spragnionych wartkiej akcji graczy Cricket 19 Ultimate Edition DCL zawiera również pełną wersję CPL, dzięki której będzie można po raz pierwszy powalczyć z najlepszymi zawodnikami na oficjalnych karaibskich boiskach. Kluczowe funkcje gry: Skarbnica nowych licencjonowanych graczy! Ponad 200 w pełni licencjonowanych i szczegółowo odwzorowanych graczy na listach. Dziesięć nowych stadionów: Graj ze wszystkimi ośmioma drużynami The Hundred na ich własnych stadionach, a także kolejnych siedmiu zupełnie nowych stadionach w ramach ligi CPL. Pełne rozgrywki kobiet i mężczyzn: Niezwykłe odwzorowanie szczegółów The Hundred dla fanów gier żeńskich i męskich.