Cretaceous Terror Pack
Ten dodatek DLC zawiera dwa nowe dinozaury do natychmiastowego polowania. Zaawansowane umiejętności łowieckie są absolutnie wymagane, jeśli Twoim celem jest dodanie ich do pokoju trofeów. Giganotosaurus („olbrzymia jaszczurka południowa”) był jednym z największych mięsożernych dinozaurów, jakie kiedykolwiek istniały na Ziemi. Giganotosaurus (terapod dinozaur) ma wyostrzony węch i jest szybszy niż dorosły Tyrannosaurus Rex, ale jego mózg jest tylko o połowę mniejszy od jego słynnego krewnego. Giganotosaurus ma tendencję do grasowania po okręgach w pobliżu jezior, ale z pewnością może (i czasami będzie!) wędrować po całej wyspie, więc zachowaj czujność przez cały czas! Kiedy ten potwór nie podjada pechowych ludzkich łowców, jego zwykła dieta składa się z młodocianych dinozaurów zauropodów. Carnotaurus („mięsożerny byk”) jest jedynym mięsożercą z dwoma charakterystycznymi rogami, które wyrastają tuż nad jego oczami, a jego wyjątkowo muskularna szyja odróżnia tego zadziornego drapieżnika od jego mięsożernych odpowiedników. Mniejszy niż Tyrannosaurus Rex i zbudowany z myślą o szybkości (do 35 mph/56 km/h!) i czystej mocy, Carnotaurus (dinozaur teropoda) jest bardziej zwinny i szybszy niż T. Rex i zawsze poluje w pobliżu wody na wyspie i wokół niej. To niesamowicie skuteczna maszyna do zabijania, więc nie ryzykuj, gdy tam jesteś!