Creepy Tale 2
Dawno, dawno temu, młody Lars opuścił chatę swojego ojca, by uratować swoją małą siostrę, porwaną przez złowrogą siłę... Wszystko zaczęło się, gdy nadeszły kiepskie lata. Nieznana siła zła zaczęła terroryzować spokojne królestwo, porywając dzieci i niewinnych mieszkańców lasu. To, co kiedyś było spokojnym królestwem, gdzie ludzie i fantastyczne istoty żyły razem w harmonii, stało się ziemią mroku i strachu. Nikt nie był wolny od nieszczęścia i tragedii w tamtych czasach - tak samo jak Lars i jego rodzina. Pewnego dnia do chaty jego ojca przybyli dwaj goście. Ojciec Larsa został pobity i pozostawiony na skraju śmierci, a jego mała siostra Ellie uległa wpływom magii kontrolującej umysł i opuściła dom razem z nimi. Larsowi udało się uciec, a dzięki nowym magicznym przyjaciołom, których spotkał po drodze, zdecydował się na odważną walkę o uratowanie swojej siostry. Creepy Tale 2 to straszliwa kreskówkowa gra przygodowa inspirowana pradawnymi europejskimi baśniami. Pomóż Larsowi w wirze mrocznych wydarzeń, gdy ten przemierza ziemie, by odnaleźć Ellie, swoją małą siostrę, oraz inne dziewczynki porwane przez nieznane zło. Walcz ze swoimi strachami, zdobywaj nowych sojuszników i rozwiązuj liczne łamigłówki, które doprowadzą Cię do prawdy. CECHY GRY: - Rozwiązuj łamigłówki, by pomóc Larsowi uratować jego małą siostrę. - Ciesz się fabularną i przystępną rozgrywką, odpowiednią zarówno dla nowicjuszy, jak i weteranów. - Odkryj magiczne królestwo inspirowane legendami środkowoeuropejskiej tradycji, opracowanymi niegdyś przez Braci Grimm, gdzie magiczne stworzenia próbują żyć w harmonii z ludźmi - a czasem nawet chronią ich przed siłami zła. - Poczuj mroczną esencję tej straszliwej opowieści dzięki jej upiornej, kreskówkowej szacie graficznej.