Crazy Gravity
Dryfuj, skacz i obracaj się w międzygwiezdnych etapach logicznych w stylu klasycznych platformówek! Wyrusz na nieziemską przygodę w klasyku platformowym Crazy Gravity – grze akcji z przewijaniem ekranu, w której grawitacja może być Twoim największym wrogiem... lub sprzymierzeńcem! Wciel się w małego astronautę zagubionego w kosmosie. Twoim podstawowym celem jest zasilenie rakiety i powrót do domu, ale żeby to zrobić, musisz przebić się przez wiele przeszkód stanowiących nie lada wyzwanie dla mózgu i zebrać niezbędne zasoby. Grawitacja zawsze ściąga Cię powoli w dół, ale przez odwrócenie mały astronauta może kontrolować, gdzie ten dół jest! Użyj odwrócenia grawitacji, aby nawigować po platformach i unikać zagrożeń, osiągać niedostępne przełączniki lub zawiesić się w połowie skoku. Jest to pełne wyzwań doświadczenie – w grze musisz myśleć dynamicznie. Jednocześnie przygoda jest dostępna dla graczy w każdym wieku... jeśli tylko chcesz zmierzyć się z 30 kosmicznymi, ręcznie rysowanymi poziomami!